Leveringsalternativer
Helthjem – Ekspress hjemlevering
Pakken leveres direkte i postkassen, på dørmatten eller i pose på krok på døren over natten med postbudet. Du vil motta en sms når pakken er levert (OBS: Tidspunktet du mottar sms kan avvike fra faktisk leveringstidspunkt og er kun ment som en bekreftelse og påminnelse om å hente pakken utenfor.)
Dersom Helthjem ikke har dekning på adressen din så skal du ikke få opp dette alternativet i checkout. Dersom pakken er for stor for postkassen din, vil pakken henges på dør, bli lagt på dørmatte eller bli sendt til utleveringssted. Merk at du selv er ansvarlig for pakken etter at Helthjem har levert den i postkassen eller på dørmatten din.
Helthjem – Hentepakke
Pakken blir levert til nærmeste hentested. Helthjem sender en sms når pakken er klar for henting. Hvis pakken ikke er hentet innen fristen så vil den bli returnert til Multisport.
Husk å ta med gyldig legitimasjon for å hente pakken!
Pakker levert med Helthjem kan spores her.
Instabox - Pakkeskap
Instabox Home
Pakken leveres til den oppgitte adressen mellom kl. 17 og 22. Når pakken forlater lageret vårt, vil du motta en sms fra Instabox med en sporingslenke. Via denne lenken kan du blant annet endre leveringstidspunkt og velge å få pakken plassert utenfor døren. Vær oppmerksom på at hvis du velger å la pakken legges utenfor døren, overføres ansvaret for pakken til deg så snart sjåføren har levert den.
Pakker levert med Instabox kan spores her.
Bring - Pakke i Postkassen
De fleste pakker leveres direkte i postkassen din. Hvis det ikke er plass, vil du få en hentemelding fra hentestedet når pakken er registrert inn der. Dersom postbudet ikke finner din postkasse, den ikke er merket med navn eller adressen er feil, vil pakken bli returnert til oss.
Merk deg at adressen du oppgir må være oppført i Postens adresseregister for at pakken skal kunne leveres. I tilfeller hvor adressen ikke stemmer vil pakken returneres til Multisport. Du kan sjekke hvilken adresse som er registrert her.
Merk! Du er selv ansvarlig for pakken etter at Bring har registrert den som levert ved døren eller i postkassen din.
Pakker levert med Bring kan spores her.
KUNDENS ANSVAR FOR RIKTIG ADRESSE OG FOR Å HENTE SIN PAKKE
Det er kundens eget ansvar å skrive rett adresse. Kunden må sjekke om adressen stemmer ved utsjekk og betaling. Det er dessverre ikke mulig å endre adresse etter at ordren er lagt.
Postboksadresser bør unngås.
Husk å skrive C/O i adressefeltet om du bor på annen adresse enn din folkeregistrerte. Bor du på en C/O adresse er det viktig at du får med fullstendig navn på den som er folkeregistrert på adressen.
EKSEMPEL:
Jacob Moen (ditt navn)
C/O Geir Ingebrigtsen, Sportsveien 10 (den du bor hos + gate/veinavn)
0175 Oslo
Om du er usikker på hvilken adresse du er registrert på kan du sjekke det her.
Kunden har ansvar for å motta pakken ved utlevering. Det vil si at Kunden har ansvar for å hente pakken i sin postkasse eller dørmatte når den er levert, eller hente den fra utleveringssted dersom den ikke kan leveres helt hjem innen den blir sendt i retur.